Svoboda a syn, s.r.o.
IČ 25548531
sídlem Jahodová 524/62, 620 00 Brno
zapsána v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 32482 vedená u Krajského soudu v Brně
email: produkty@sasbrno.cz
webová adresa: https://www.concretelife.cz/
(dále také jen „zhotovitel“)
REKLAMAČNÍ ŘÁD
PODNIKATEL A PRÁVNICKÉ OSOBY
1.ÚČEL REKLAMAČNÍHO ŘÁDU
1.1 Tento Reklamační řád pro podnikatele a právnické osoby (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob
a podmínky reklamace vad zboží (dále jen „dílo“ nebo „výrobky“) zakoupeného podnikatelem či právnickou osobou. Reklamační řád je nedílnou součástí smlouvy o dílo/kupní smlouvy uzavírané mezi zhotovitelem a kupujícím/objednatelem (dále jen „objednatel“). Jeho prostřednictvím zhotovitel upravuje rozsah své odpovědnosti za vady díla dle smlouvy o dílo a současně informuje objednatele o jeho právech vyplývajících z vadného plnění a popisuje postup a způsob, jakým bude přistupováno k reklamacím a jak budou tyto řešeny.
1.2 Zhotovitel výslovně upozorňuje, že v případech, kdy objednatel uzavírá smlouvu o dílo coby podnikatel, neposkytuje mu zhotovitel žádnou záruku za jakost, dle ustanovení § 2174a a násl. z.č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to s výjimkou záruky, že dílo si udrží po dobu 5 let svůj tvar a rozměry. Zhotovitel v případě uzavření smlouvy mezi podnikateli odpovídá krom uvedeného pouze za vady, které dílo mělo při jeho předání.
2.ODPOVĚDNOST ZHOTOVITELE
2.1 Zhotovitel je povinen předat dílo ve stavu bez vad. Dílo je bez vad, pokud je předáno objednateli v ujednaném množství, jakosti a provedení, bez jakýchkoli právních vad a pokud vyhovuje požadavkům, které si objednatel předem dohodl se zhotovitelem a které objednatel uvedl v souladu se smlouvou.
2.2 Dílo je zejména bez vad, pokud:
2.3 Za vadu zboží nelze v žádném případě považovat zejména:
(nekvalifikovaným zásahem se rozumí zásah jakékoli jiné osoby vyjma zhotovitele);
2.4 Objednatel je povinen oznámit vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. Jedná-li se o skrytou vadu, je nutné vadu oznámit bez zbytečného odkladu poté, co kupující vadu při dostatečné péči mohl zjistit, nejpozději však do dvou let.
2.5 Zhotovitel nenese odpovědnost za jakékoli vady, poškození nebo selhání nosných konstrukcí, na které budou výrobky umístěny, s výjimkou případů, kdy tyto konstrukce byly dodány přímo zhotovitelem společně s výrobky. Je odpovědností objednatele zajistit, aby nosné konstrukce byly správně navrženy a dostatečně únosné pro umístění dodaných výrobků, včetně zohlednění jejich hmotnosti. Informace o hmotnosti jednotlivých výrobků poskytne zhotovitel na vyžádání. Pokud není konstrukce dostatečně pevná a připravená, může dojít k jejímu poškození nebo selhání, za což zhotovitel nenese odpovědnost.
2.6 Zhotovitel neposkytuje žádnou další záruku za vady, která by jakkoli rozšiřovala jeho odpovědnost za vady díla nad rámec zákona, případně nad rámec tohoto reklamačního řádu, smlouvy o dílo, a to s výjimkou prodloužené záruky, kterou je zhotovitel oprávněn, nikoli však povinen, poskytnout. Prodlouženou záruku poskytuje zhotovitel výlučně na základě písemného prohlášení.
3. NÁROKY OBJEDNATELE Z VAD ZBOŽÍ
3.1 Vada, zakládající odpovědnost za vady dle čl. II, je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, že by objednatel smlouvu neuzavřel, pokud by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy.
Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má objednatel dle své volby právo na:
Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má objednatel právo na:
3.2 Právo na provedení náhradního díla, nebo přiměřenou slevu z ceny díla, nebo na odstoupení od smlouvy o dílo má objednatel, bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže dílo řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.
3.3 Objednatel není oprávněn požadovat provedení náhradního díla, jestliže provedené dílo vzhledem k jeho povaze nelze vrátit nebo předat zhotoviteli.
3.4 Neodstraní-li zhotovitel vadu díla včas, nebo vadu díla odmítne odstranit, může objednatel požadovat slevu z ceny díla, nebo může od smlouvy odstoupit.
3.5 Pokud převezme objednatel dílo bez výhrad, nepřizná mu soud právo za zjevné vady díla.
3.6 Dokud objednatel neuplatní právo na slevu z ceny díla nebo neodstoupí od smlouvy o dílo, může zhotovitel dodat to, co chybí, anebo odstranit právní vadu. Jiné vady může zhotovitel podle své volby odstranit opravou díla nebo provedením náhradního díla.
4. UPLATNĚNÍ REKLAMACE
4.1 Objednatel má vždy právo na uplatnění reklamace, přičemž zhotovitel se bude zabývat každou reklamací, kterou obdrží.
4.2 Objednatel uplatní práva z vadného plnění (tzn. reklamuje zboží) bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že dílo je vadné. Pokud objednatel užívá dílo, ačkoliv ví o jeho vadě, neodpovídá zhotovitel za zhoršení vady, případně za vznik nových vad v důsledku takového užívání.
4.3 Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu a musí být doručena zhotoviteli prostřednictvím emailu, nebo osobně s telefonickým avízem.
Kontakty pro vyřízení reklamace:
Adresa: Svoboda a syn, s.r.o, Sladovnická 20/6, 620 00 Brno.
Kontaktní osoba: Ing. Martin Lišovský
Tel.: +420 723 995 284
Email: martin.lisovsky@sasbrno.cz
Objednatel musí uplatnit reklamaci osobně, případně se může nechat zastoupit na základě plné moci, která bude podepsána objednatelem coby zmocnitelem a bude obsahovat jeho ověřený podpis. Plná moc musí být zhotoviteli předložena v originálním vyhotovení, popřípadě ve vyhotovení, které má potvrzenu shodu s originálem (ověřená kopie, konvertovaná podoba apod.).
4.4 Aby bylo možné reklamaci vyřídit, je nutné, aby obsahovala:
4.5 Objednatel je dále povinen spolu s uplatněním reklamace předat zhotoviteli reklamované dílo, pokud to jeho povaha umožňuje.
4.6 Zhotovitel vydá objednateli potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký si zvolil objednatel způsob vyřízení reklamace.
4.7 Zhotovitel je povinen vyřešit reklamaci v co nejkratší lhůtě od jejího obdržení. Jestliže nebude možné v této lhůtě reklamaci vyřídit, je zhotovitel povinen tuto skutečnost sdělit objednateli a sjednat si s ním jinou lhůtu pro vyřízení reklamace.
4.8 Objednatel je povinen poskytnout zhotoviteli řádnou součinnost při vyřizování reklamace. Zejména musí řádně popsat vadu, kterou na díle spatřuje, umožnit vyzkoušení a ověření vady apod.
4.9 O vyřízení reklamace zhotovitel bez zbytečného odkladu vyrozumí objednatele a případně vyzve objednatele k převzetí díla.
4.10 Objednatel je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy byl objednatel o vyřízení reklamace informován; marným uplynutím této doby je zhotovitel oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet objednatele. Tuto skutečnost je zhotovitel povinen předem oznámit objednateli.
5. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ
5.1 Zhotovitel si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu, která nabude účinnosti nejdříve dnem uveřejnění aktualizovaného znění reklamačního řádu.
5.2 Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.12.2024 a plně nahrazuje předchozí reklamační řád. Pro reklamaci díla je rozhodující znění reklamačního řádu platného a účinného ke dni, kdy byla smlouva mezi zhotovitelem a objednatelem uzavřena.
5.3 Objednatel při potvrzení každé objednávky z internetového obchodu zhotovitele potvrzuje, že se seznámil a že souhlasí s tímto reklamačním řádem.
5.4 Práva a povinnosti osob z vadného plnění se v neupravených otázkách řídí zákonem č. 89/2012 Sb.
V Brně dne 1.12.2024
Svoboda a syn, s.r.o.
POŠLETE POPTÁVKU |
Navštivte nás osobně!
Jahodová 524/62
Brno 620 00